Hyundai Shouting Korea Clip #3 added


And clip #3 is up! Again, no eng subs, but watching the boys is fun in itself. Clip #1 and #2 under the cut.


I’mย  sure many of you have seen the first of the (many?) clips to come from Hyundai depicting the story of Big Bang’s search to find the loudest fans in Korea. Today, clip #2 was released and Taeyang riding a little bicycle was the highlight of the whole thing (for me ~lol). He’s such a kid~~

Clip #1 (with English Subs) is here


If my little Korean skills serves me correct, the gist of the clip is that basically Daesung and GD are out to find the loudest Koreans and go to a fish market but come back without any luck. Taeyang asks how it went, Daesung says everyone loves Big Bang and GD complains that he’s really hungry. They play on words and bring up Kim YunaTaeyang asks Daesung if he knows her, and TOP asks how they know each other. Daesung claims she came to him saying “Oppa!”. Poor Daesung actually got rejected (lol). Taeyang tells him to call her but Daesung can’t reach her. Seungri says to email her, and everyone tries to figure out how to call her. TOP says that maybe their stylist knows Kim Yuna’s stylist (or its the same stylist) and so he get’s Kim Yuna‘s number and calls her!

Advertisements

28 thoughts on “Hyundai Shouting Korea Clip #3 added”

  1. can’t wait for the translated video of this to come out!!! ๐Ÿ™‚ note to self: START LEARNING KOREAN!

  2. gotta agree.. the highlight is yb biking around the living room… so cute….. i just noticed now.. gd is touchy…. and dae’s crying look… lol

  3. I love it!!!…this clip is even better than the 1st one…i cant wait for the next story… Big Bang should have a comedic drama together…i bet it’ll be the highest ranking KDrama…

  4. omg that was so cute. taeyang is always moving that boy can never sit still lol. i love top scream such a dork.

  5. I have no idea what being said but it doesn’t matter because the guys are so cute. I love it. I want to see more!!

  6. OMO OMO~~~~ GDYB moments plus YB riding the small bike!

    Adorkable~~~~~

    Poor Dae Sung.. said hi but Yuna answered her cell instead….=(

    Awww~~~

    TOP so funny with his shout, so was Seungri and YB of course!!! Too cute for words!!!

    I missed them so much~~~ โค

  7. oh my gosh I’m loving these clips more and more; can’t wait for the next one !!!!!!!!! Thanks for the rough translations Kay. Don’t have a clue what they’re saying but loved every single bit of this clip. lol Taeyang reminded me of a little cute kid when he was riding the bike hehe so kawaii< 3333 Yet another GDYB moment ^^ Poor Daesung lolz! Gahhh I miss them so much!

  8. YB with the BIKE and the WAFFLES <3333

    he's opening up soo much more now. it's cute to watch !!

    kim yuna is soooooo pretty. (=

  9. hahaha i wonder if that’s the bike he got as a present from a fan lol! that was SO cute seeing him riding like a lil’ boy!โ™ฅ

    lmao Dae’s running/crying and TOP’s scream xD the guys are so adorkable! thanks Kay ๐Ÿ™‚

  10. I was squealing at my computer screen -_- lol they’re so cute! and YB is adorable w/ that bike and the microphone haha
    you know how the jonas brothers have that show on disney? Big Bang needs to have something like that.

  11. I LOVED clip #3! im so jealous of Kim Yuna lol,sitting next to Taebebeโ™ฅ *drools* he looks so playful in that recording boot ๐Ÿ˜›

  12. This clip was just as cute as the previous ones… I’ve been wondering.. the scenes where they’re filmed inside… are they from the new YG building? If they are, then they look freakin’ awesome….*thumbs up*

    Yuna sat next to YB!!!! Gah! Me jealous!

    They really do have a great chemistry, plus the similar eye smile… Hahahahah~

    Dae Dae sad again~~ Yuna forgot he’s the one that tried to say hi to her at the airport? (Is it the airport? XD)

    1. yeah, most of the scenes, it’s the new YG building. i wasn’t jealous when TY and Yuna sat next to each other because there wasn’t that much interaction, but at the booth, i got jealous because he was so hyper and dancing around her like that. hahaha

      taeyang’s expression at the really end of the clip was hilarious XD

      1. Hhaha, yeah, i was mostly jealous at that he danced like that with her in the recording room…. >///<

        I agree with you though! The expression YB made was….LOL!

  13. ํƒœ์–‘๋Š” ์•„์ฃผ ๊ท€์—ฝ๋‹ค!!! ๋‚˜๋Š” ์ง„์งœ๋กœ ๊ทธ๊ฒƒ์„ ์ข‹์•„ํ•œ๋‹ค… ๊ณต์œ ๋ฅผ ๊ฐ์‚ฌํ•˜์‹ญ์‹œ์˜ค ^^

    Always Tae Yang… ์œ ์ง€ํ•˜์‹ญ์‹œ์˜ค ^^

    Gosh I just can’t get enough of YB… can’t wait for the next video ^^

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s